Smycze reklamowe to ciągle tani i efektowny sposób na prezentacje własnej firmy i promocję. Poręczne i kolorowe o różnych kształtach i fakturze (odblaskowe, na taśmie tunelowej typu sznurówka, na taśmie tkanej, satynowe…) wyposażone są w różnego rodzaju uchwyty (karabińczyki, zawieszki, klamry, które pozwalają dołączyć do nich telefony komórkowe, identyfikatory, różnego rodzaju breloczki czy też inne materiały w/g potrzeb użytkownika. Smycze reklamowe mają różną szerokość (10-30 mm) i mogą być wykończone na kilka sposobów (szyte, zaciskane, nitowane). Należy zwrócić uwagę na pojęcie smycze jednostronne i dwustronne, w tym temacie bywają często niejasności. Smycz jednostronna – ma jedną stronę bez zadrukowanego koloru – białą, smycz dwustronna ma obydwie strony zadrukowana, nawet jeśli jedna z tych stron jest tylko innym kolorem niż biały.
Skontaktuj się z nami ,
lub przez