Wizytówki

Wizytówki Lublin – wizytówki to świetna reklama Twojej firmy…Nie wychodź z domu/firmy bez wizytówki…

Projektowanie wizytówki to tworzenie niezbędnych informacji o danej firmie, osobie, ale przede wszystkim projektowanie znaku rozpoznawczego…

dlatego zleć projekt swojej wizytówki profesjonalistom.

NOWOŚĆ

wizytowki Lublin soft touchPOLECAMY wizytówki pokryte laminatem soft touch. Ta specjalna aksamitna folia w dotyku jest bardzo przyjemna, pokryta delikatnym meszkiem. Oprócz walorów estetycznych zabezpieczają dodatkowo wydruk, przez co wizytówka jest trwalsza. Druk tak jak w typowych wizytówkach może być pełnokolorowy i obustronny. Wspaniały efekt otrzymuje się łącząc folię soft touch z lakierem 3D.

 

Jeśli chcą Państwo sami przygotować projekt wizytówki, prosze trzymać się  kilku prostych zasad – Szablony wizytówek, hop:

1. Wizytówki 90x50mm

wizytówki Lublin druk projektowanie

2. Wizytówki 85x55mm

 wizytówki Lublin druk projektowanie

Oprócz klasycznych wizytówek najczęściej obecnie zamawiane przez Klientów to wizytówki: wypukłe, tłoczone i plastikowe,  wizytówki uszlachetniane: z folią matową i folią błyszczącą, lakierem punktowym i ‚puchnącym‚.

Wizytówki wypukłe / druk wypukły

Wizytówki z drukiem wypukłym  (termodruk, druk puchnący, lakier wypukły) odbierane są jako produkt elegancki, ten typ druku podnosi charakter wizytówki (a także folderu, okładki czy też zaproszenia). Wyczuwalny w dotyku druk wypukły (efekt 3D) powstaje wskutek lakierowania wybiórczego przezroczystym puchnącym lakierem zwiększającym (dzięki obróbce termicznej) swą objętość. Ten  druk nie pełni tylko funkcji ozdobnej, ale stosowany jest także jako wypukłe oznakowanie informacyjne i  ostrzegawcze dla osób niedowidzących i niewidomych. Najlepsze efekty wypukłości dają kształty najprostsze (logo, nazwa firmy, imię i nazwisko, ornamenty). W celu uzyskania atrakcyjnego efektu proponujemy podkreślić drukiem wypukłym pewne elementy, natomiast pozostałe elementy wydrukować drukiem płaskim. Efekty druku wypukłego można połączyć także z innymi uszlachetnieniami, na przykład laminowanie folią matową.

Wizytówki tłoczone / z tłoczeniem

Tłoczenie na wizytówkach pozwala osiągnąć wyjątkowe efekty. Wybrane fragmenty projektu (na przykład logo firmy, znaki graficzne, itp..) wyciskane są na papierze przy użyciu indywidualnej matrycy. Dzięki tej metodzie na ostatecznym produkcie uzyskuje się, po stronie awersu,  wyraźnie wypukły kształt, natomiast po stronie rewersu powstaje wklęsłość. Tłoczenie jest szczególnie efektowne w połączeniu z innymi procesami uszlachetniającymi, na przykład lakierem punktowym lub drukiem foliami metalizowanymi. Powstaje wtedy produkt najwyższej jakości z niepowtarzalnym, atrakcyjnym i eleganckim wyglądem. Tłoczenie wizytówek jest procesem, który ma pewne techniczne ograniczenia, dlatego istnieje konieczność zastosowania tzw. parametrów minimalnych (rozmiar czcionek, grubość elementów). Tłoczenie może być 2-fazowe – to znacz,y że może posiadać 2 poziomy wypukłości.

Wizytówki plastikowe / wizytówki plastic

W tym typie wizytówek nadruk wykonywany jest na materiale PCV, dzięki temu produkt jest niezwykle trwały (nie jest łamliwy i cechuje go duża sztywność) i estetyczny, pozwala wyróżnić się na tle innych firm/osób.  Zadaniem tych profesjonalnych i ekskluzywnych wizytówek jest podkreślenie wysokiego poziomu usług oferowanych przez firmę.

Tworzywo PCV może być o różnej  grubościach: 0,5 mm, 0,7 mm, 0,15 mm  i przezroczyste 0,4 mm.

Istnieje kilka sposobów uszlachetniania wizytówek, można je stosować indywidualnie lub łączyć, uzyskując w ten sposób niepowtarzalne, wręcz zaskakujące efekty.

Folia matowa –  zdecydowanie zwiększa trwałość produktu oraz nadaje jest subtelny wygląd.
Folia błyszcząca – dodaje wizytówce połysku,  zdecydowanie ożywia kolory i zwiększa jej trwałość. Jeśli chcemy wykorzystać wizytówki jako karnety, stawiać na nich pieczątki, dopisywać na nich odręcznie informacje, należy pamiętać, że strona do tego przeznaczona nie może być pokryta folią, gdyż powoduje to rozmazywanie naniesionych informacji.
Lakier punktowy UV (lakier błyszczący, lakier selektywny, lakier wybiórczy) – pokrycie niektórych elementów projektu (na przykład logo, ornament, nie mogą być to elementy zbyt małe) dodatkową błyszczącą warstwą lakieru utrwalanego promieniowaniem ultrafioletowym podkreśla ich walory, nadając profesjonalny wygląd wizytówce. Ponadto miejsca polakierowane są delikatnie wypukłe. Wspaniałe efekty uzyskuje się poprzez połączenie lakieru punktowego z elegancką powierzchnią folii matowej.
Lakier wypukły, 3D – lakier przezroczysty, który pod wpływem odpowieniej obróbki (temperatura) zwiększa swoją objętość (‚puchnie’) dzięki temu powstaje efekt przestrzenności – 3D, stosowany także do tworzenia znaków informacyjnych. Najlepsze efekty uzyskuje się przy kombinacji folii matowej z lakierem puchnącym.